Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.


Locked

Re: How to cancel my Adobe Stock – 10 assets a month plan??

New Here ,
Oct 04, 2018 Oct 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I'm facing the same issue, i signed for a free 30 day trial and ended up paying monthly from june to the actual date.
You guys can check that i just downloaded files during the trial month. Is there any way that my account can get cancelled and proceed to a refund? i feel really scammed about this. I cannot cancel because you guys will charge me for another $59 even that i'm not using and i never used your service after the trial. I'm really disapointed about the situation.

Views

98

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Oct 04, 2018 Oct 04, 2018
Branching to a new discussion,Hi Rodolfo,Sorry to hear that you are facing issues with Adobe Stock services.I have checked your account details and see that you had subscribed to Adobe Stock subscription plan which has already been cancelled but because you had not used licenses or services of that plan(after the trial), as an exception a refund request has been processed for you.The amount would reflect in your account in 5-7 business days.Feel free to update this thread in case of any addition...

Likes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Oct 04, 2018 Oct 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Branching to a new discussion,

Hi Rodolfo,

Sorry to hear that you are facing issues with Adobe Stock services.

I have checked your account details and see that you had subscribed to Adobe Stock subscription plan which has already been cancelled but because you had not used licenses or services of that plan(after the trial), as an exception a refund request has been processed for you.

The amount would reflect in your account in 5-7 business days.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started