Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Recordatorio

New Here ,
Oct 25, 2019 Oct 25, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Soy nuevo en Adobe Stock y envié 11 fotos para aprobación, me aprobaron 7 y rechazaron 3, una de las fotos quedó pendiente de aprobación, al menos eso creía y pero hoy llegó un correo de recordatorio por las razones de que se habían rechazado dos de las anterioes, peronen pero no sabía si debía eliminar la foto o esperar a que la aprobaran o no, me preocupa tener este rcordatorio en mi perfil ya que creo que me puede perjudicar en el futuro, quisiera saber cóme se puede eliminar este recordatorio de mi historial, pues la foto fue enviada con las otras 10 y no se había aprobado o rechazado. Muchas gracias.

Views

42

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Oct 27, 2019 Oct 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

The reminder folder is waiting for you to send a release form. If you don't want to do this, and delete, simply send for review - it will go to your upload images folder and just delete the file from that.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started