Cancellation of plan

New Here ,
Dec 16, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hii, I cancelled my subscription for Adobestock on Friday, but I was still charged for that, it was free if I remember it correctly. I was just wondering if my subscription is cancelled or not yet?

Hi Tanveer,

Thanks for reaching out to the Adobe Stock community.

I have checked your account details and noticed that you had signed up for Adobe Stock 10 images per month(one-year) plan on 13 Dec 2018. The subscription stands cancelled and you will not be charged for the same subscription in the future.

Also, the 1 USD charge, is the authorization fee which will be refunded to your account within 5-7 business days.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Views

35

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Cancellation of plan

New Here ,
Dec 16, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hii, I cancelled my subscription for Adobestock on Friday, but I was still charged for that, it was free if I remember it correctly. I was just wondering if my subscription is cancelled or not yet?

Hi Tanveer,

Thanks for reaching out to the Adobe Stock community.

I have checked your account details and noticed that you had signed up for Adobe Stock 10 images per month(one-year) plan on 13 Dec 2018. The subscription stands cancelled and you will not be charged for the same subscription in the future.

Also, the 1 USD charge, is the authorization fee which will be refunded to your account within 5-7 business days.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Views

36

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Dec 16, 2018 0
Adobe Employee ,
Dec 17, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Tanveer,

Thanks for reaching out to the Adobe Stock community.

I have checked your account details and noticed that you had signed up for Adobe Stock 10 images per month(one-year) plan on 13 Dec 2018. The subscription stands cancelled and you will not be charged for the same subscription in the future.

Also, the 1 USD charge, is the authorization fee which will be refunded to your account within 5-7 business days.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Reply
Loading...
Dec 17, 2018 0
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started