Double Charged for Adobe Stocks

New Here ,
Sep 06, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I noticed that I am being charged twice for Adobe Stock. Once as a standalone plan and once in Adobe Creative Cloud + Stock.

My stock account was originally with Fotolia before they were bought by Adobe. I just noticed this today but it looks like it has been happening for a long time.

Anyone else noticing this?

Hi Zach,

I see you have an Adobe account under the same ID as with forums.

I have checked the account details and noticed that you had signed up for two subscriptions- Adobe Stock 10 images per month plan on 15 Mar 2016 and Creative Cloud All Apps+Adobe Stock on 17 Dec 2015 and that is the reason you have been charged for these subscriptions monthly.

If you wish to cancel your subscription, please refer to the help document: Cancel your Adobe Stock membership

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Views

68

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Double Charged for Adobe Stocks

New Here ,
Sep 06, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I noticed that I am being charged twice for Adobe Stock. Once as a standalone plan and once in Adobe Creative Cloud + Stock.

My stock account was originally with Fotolia before they were bought by Adobe. I just noticed this today but it looks like it has been happening for a long time.

Anyone else noticing this?

Hi Zach,

I see you have an Adobe account under the same ID as with forums.

I have checked the account details and noticed that you had signed up for two subscriptions- Adobe Stock 10 images per month plan on 15 Mar 2016 and Creative Cloud All Apps+Adobe Stock on 17 Dec 2015 and that is the reason you have been charged for these subscriptions monthly.

If you wish to cancel your subscription, please refer to the help document: Cancel your Adobe Stock membership

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Views

69

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Sep 06, 2018 0
Adobe Employee ,
Sep 07, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Zach,

I see you have an Adobe account under the same ID as with forums.

I have checked the account details and noticed that you had signed up for two subscriptions- Adobe Stock 10 images per month plan on 15 Mar 2016 and Creative Cloud All Apps+Adobe Stock on 17 Dec 2015 and that is the reason you have been charged for these subscriptions monthly.

If you wish to cancel your subscription, please refer to the help document: Cancel your Adobe Stock membership

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Reply
Loading...
Sep 07, 2018 1
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started