Locked

[Locked] erweiterte lizenz

New Here ,
Mar 22, 2019 Mar 22, 2019

Copy link to clipboard

Copied

hallo zusammen,

wie kann ich aus einer plus Lizenz eine erweiterte Lizenz machen. bei dem bild wo ich das machen möchte steht nur plus Lizenz.

vielen dank.

pate

[Moderator]

[Locked, because double post / Gesperrt wegen doppeltem Eintrag]

[Further discussions / weitere Antworten -> Lizenz Fotos ]

Views

301

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Mar 23, 2019 Mar 23, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Mit den dürftigen Angaben kann dir keiner helfen. Bitte beschreibe deine Frage oder Problem genauer.

Was meimnst du mit Plus Lizenz und erweiterter Lizenz?

Welches Bild? Am besten hilft hier ein Screenshot.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 23, 2019 Mar 23, 2019

Copy link to clipboard

Copied

https://stock.adobe.com/de/contributor/206947972/urs-siedentop-co-stocksy?load_type=author&prev_url=...

z.B. dieses Bild hier hat eine Plus Lizenz.

ich kann leider keine erweiterte Lizenz auswählen damit ich das Foto für kommerzielle Zecke nutzen kann wie z.B. einen T Shirt Druck.

Oder gehört mir das Bild wenn ich es für mindestens 119 Euro kaufe, sodass ich es auch für den SHirt druck benutzen kann sprich erweiterte Lizenz?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Mar 27, 2019 Mar 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Moved from Adobe Creative Cloud​ to Adobe Stock

Regards, Abambo
Hard- and Software Engineer and Photographer.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 27, 2019 Mar 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi Patrick,

Thanks for reaching out to the Adobe Stock community.

The link to the image shared above is a premium asset from Adobe Stock. All Adobe Stock Premium collection images include an Enhanced License, which allows unlimited print runs. However, Extended Licenses to create derivate products for resale (such as coffee mugs or T-shirts) are only available for Premium images with an Adobe Stock Enterprise account.

For more information, please refer to Common Questions, Adobe Stock

Kindly look for other images (excluding the premium assets) in Adobe Stock so that you can purchase an extended license and use the assets for commercial purpose or for reselling purpose.

Also, please note Adobe Stock do not offer exclusive licenses.

Hope this information helps!

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines