PAGAMENTOS

Jun 02, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Olá,  Já tentei atualizar mais de 5 vezes o método de pagamento para o meu Adobe Stock voltar a funcionar e não acontece nada! Ele continua constando como se eu não houvesse pago!  E o mais estranho é que consta pra mim que eu tenho 11 imagens disponíveis para download, mas não consigo baixar!  Outra dúvida é: o Adobe Stock trabalha com imagens acumulativas? Se eu não usar o pra no desse mês, mas pagar, ele acumula pro mês que vem?  Obrigado.

Views

83

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

PAGAMENTOS

Jun 02, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Olá,  Já tentei atualizar mais de 5 vezes o método de pagamento para o meu Adobe Stock voltar a funcionar e não acontece nada! Ele continua constando como se eu não houvesse pago!  E o mais estranho é que consta pra mim que eu tenho 11 imagens disponíveis para download, mas não consigo baixar!  Outra dúvida é: o Adobe Stock trabalha com imagens acumulativas? Se eu não usar o pra no desse mês, mas pagar, ele acumula pro mês que vem?  Obrigado.

Views

84

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Jun 02, 2019 0
Adobe Employee ,
Jun 02, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Moving this thread to Adobe Stock​ community.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jun 02, 2019 0
Abambo LATEST
Jun 03, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Payment issues: Contact Customer Care

Subscription: Unused credits carry over up to a full year of credits. So you can use one month less assets and the next month more assets than allocated on a per month basis. Please just note that unused assets will go when you cancel your subscription.

Regards, Abambo
Hard- and Software Engineer and Photographer.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jun 03, 2019 1
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started