Payed account cannot download

New Here ,
Sep 30, 2018 Sep 30, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I have payed for account 10 per month, but I can only download example pictures???

my account says that I have 19 images left?

How do I get in contact by Mail or Chat whit adobe????? I just cant get in contact, cant find the the link!?!?!?!?!?! It is very frustrating!!

Views

109

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct Answer

Adobe Employee , Oct 01, 2018 Oct 01, 2018
Hi Natalie,Sorry to hear that you are facing issues with Adobe Stock services.If I understand correctly, you are unable to download your remaining assets. Is that correct?I just checked your account details and noticed that you had signed up for Adobe Stock services on 02 Aug 2018. The subscription has already been cancelled.Would you mind confirming the dates on which you have cancelled your Adobe Stock subscription?Note: Once you cancel your subscription you still have access to your unused l...

Likes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Oct 01, 2018 Oct 01, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Natalie,

Sorry to hear that you are facing issues with Adobe Stock services.

If I understand correctly, you are unable to download your remaining assets. Is that correct?

I just checked your account details and noticed that you had signed up for Adobe Stock services on 02 Aug 2018. The subscription has already been cancelled.

Would you mind confirming the dates on which you have cancelled your Adobe Stock subscription?

Note: Once you cancel your subscription you still have access to your unused licenses until the last date of that billing period.

You may also reach out to the support teamSupport FAQ: How can I contact Adobe for support?  for further assistance.

In case you are unable to reach our support through the above-mentioned link, please see Contact Support FAQ: Unable to reach support through the "Contact US" link

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 01, 2018 Oct 01, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Thank you for your answer, I have solved the problem!

Op 1 okt. 2018 om 15:48 heeft Sheena Kaul <forums_noreply@adobe.com<mailto:forums_noreply@adobe.com>> het volgende geschreven:

Payed account cannot download

Sheena Kaul<https://forums.adobe.com/people/Sheena+Kaul?et=watches.email.outcome> marked twaritar3263062<https://forums.adobe.com/people/twaritar3263062?et=watches.email.outcome>'s reply on Payed account cannot download<https://forums.adobe.com/thread/2541140?et=watches.email.outcome> as helpful. View the full reply<https://forums.adobe.com/message/10650564?et=watches.email.outcome#10650564>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines