Problém

New Here ,
Dec 28, 2017 Dec 28, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Dobrý den,

na začátku tohoto měsíce jsem zaplatil za Vaše služby. S přítelkyní se nám povedlo zužitkovat nějak obrázky, které jsme si předplatili.

Nyní už dál bych nerad zde pokračoval. Jen bohužel nevím jak. Prozkoumával jsem na svém účtu, zda není i možnost zrušení nebo odpojení od účtu PayPal. Hledal jsem zde a i různě na internetu. Nikde jsem nenašel požadovanou odpověď, která by byla přesně k mému případu.

Existuje nějaká možnost službu na zrušení předplatného?  Nebo bych i raději tedy celý účet deaktivoval nebo lépe celý zrušil. Prosím, pomozte mi nějak. Budu moc Vám zavázaný. Nějaké drobnosti můžete vidět na mých snímcích.

2017-12-29_003325.png

2017-12-29_003342.png

Views

185

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct Answer

Adobe Employee , Dec 29, 2017 Dec 29, 2017
Hi Jan,I have checked your account details and noticed that you have purchased Adobe Stock- credit packs (package of 80) and you have used 71 assets.I would request you to contact our support team Support FAQ: How can I contact Adobe for support? for the cancellation requests.I would also like to let you know that the credit packs are not refundable. If you are unable to reach our support team through the above-mentioned link, please see Contact Support FAQ: Unable to reach support through the "Contact US" link...

Likes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Dec 29, 2017 Dec 29, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Hi Jan,

I have checked your account details and noticed that you have purchased Adobe Stock- credit packs (package of 80) and you have used 71 assets.

I would request you to contact our support team Support FAQ: How can I contact Adobe for support? for the cancellation requests.

I would also like to let you know that the credit packs are not refundable.

If you are unable to reach our support team through the above-mentioned link, please see Contact Support FAQ: Unable to reach support through the "Contact US" link

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Jan 03, 2018 Jan 03, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

In addition to Twarita's reply - credit packs are a one-off purchase and not a subscription service, so do not auto-renew.  The licenses in a credit pack are valid for 1 year.

Thanks

Bev

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines