Re: Cannot cancel 'Adobe Stock -10 images a month (one-year)' plan

New Here ,
Nov 14, 2018 Nov 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I also can't cancel this and I never signed up for it. I'd like to cancel right away and I'd like a refund. I tried phoning adobe but could not get through. I'm very frustrated. Please cancel this plan.

Views

78

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct Answer

Adobe Employee , Nov 15, 2018 Nov 15, 2018
Branching to a new discussion,Hi Courtney,Sorry to hear that.I have checked your account details and noticed that you had already contacted our support team and they have assisted you with the cancellation and the refund request.Feel free to update this thread in case of any additional questions.Regards,Twarita

Likes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Nov 15, 2018 Nov 15, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Branching to a new discussion,

Hi Courtney,

Sorry to hear that.

I have checked your account details and noticed that you had already contacted our support team and they have assisted you with the cancellation and the refund request.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines