Copy link to clipboard
Copied
Sérieusement Adobe, je cherche des photos de voitures et je n'ai que des femmes dénudées !!! Photos, images, vecteurs et illustrations libres de droits sur le thème « Voiture » | Adobe Stock
Copy link to clipboard
Copied
Sérieusement Adobe, je cherche des photos de voitures et je n'ai que des femmes dénudées !!! Photos, images, vecteurs et illustrations libres de droits sur le thème « Voiture » | Adobe Stock
Copy link to clipboard
Copied
A little easily distracted? I see no naked women, and only 19 of the images on that page show females in modeled poses.
Copy link to clipboard
Copied
but where are the cars ??? I didn't want those kind of pictures but cars with people... not women in underware!!!
Copy link to clipboard
Copied
Il faut mettre le bon filtre:
Copy link to clipboard
Copied
je sais bien mais je veux des gens, pas des femmes dans des poses sexuelles !!!
Copy link to clipboard
Copied
La classification n'est pas très conséquent. Mais il y une majorité de photos "standard"...
Copy link to clipboard
Copied
It is all naked women, but that page really seem to be a little sexually overtone for the subject search, in comparison to the search for the English word "car". I see more relevant images turn up when I use the English word "car".
Copy link to clipboard
Copied
here it's the top !!! Photos, images, vecteurs et illustrations libres de droits sur le thème « Voiture Promenade » | Adob...
I'm looking for "car" and "walk"... Adobe what are you doing????
Copy link to clipboard
Copied
Bad marking!
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
aaahhhhh ok I understand : the search in french is linked with sexual results 😉 Ahhhh the Frenchies...