Parche de función de IA para reducción de ruido.
Hola!
Aunque tengo Camera RAw actualizado, no me aparece la opción de la función de IA para reducción de ruido. Un asesor me dijo que puede ser un problema con el parche. ¿Cómo puedo solucionarlo?
Hola!
Aunque tengo Camera RAw actualizado, no me aparece la opción de la función de IA para reducción de ruido. Un asesor me dijo que puede ser un problema con el parche. ¿Cómo puedo solucionarlo?
Hey, @Elena30045454f0kw. Welcome to the Photoshop Community. Will move this to the Camera Raw board later. I'll help you figure this out.
What version of Photoshop, Camera Raw & the operating system are you working on? Denoise won't work with non-raw images such as JPEGs, TIFFs, and HEICs. AI Denoise is part of the Enhance features in Camera Raw. Check here to learn more: https://helpx.adobe.com/camera-raw/using/enhance.html
You cannot access Denoise, Enhance & Super Resolution in Photoshop as a workflow difference when you select Filter > Camera Raw Filter in Photoshop.
In Photoshop, go to File > Open > select a supported RAW file & it should open in Camera Raw. At this stage, you can use the Enhance > AI Denoise.
Let me know if this helps. Thanks!
Sameer K
Already have an account? Login
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.