cloud orange adobe flash player doesn't read h264 with low bitrate
Hello
I put mp4 videos encoded with h264 in sharing on the orange cloud...
The cloud player is abobe flash player...
When I backup a mp4 video generated by the screencast-o-matic software encoded in h264 may not be readable in the cloud I have error message: your file is not yet available in reading. Please try again later...
the video h264 is generated with a flow of the order of 250kbs...
The same video transcribed in other formats with other codecs is readable...
The same video still re-encoded in h264 with a higher bitrate of 500kbs agenda becomes readable...
I believe that there is a relationship between a low bitrate and not reading...
If someone could fill me in and give me some explanations it would significantly help me?
I applied the usual forms of handling in case of problems on the player without result.
Thank you for your answers.
Thanks in advance.
Jean Luc Ferré
Bonjour,
j'ai mis des vidéos mp4 encodées avec h264 en partage sur le cloud orange....
Le lecteur du cloud est abobe flash player....
Lorsque je sauvegarde une vidéo mp4 générée par le logiciel screencast-o-matic encodée en h264 celle-ci ne peut être lisible dans le cloud j'ai le message d'erreur : Votre fichier n'est pas encore disponible à la lecture. Veuillez réessayer ultérieurement...
celle video h264 est générée avec un débit de l'ordre de 250kbs....
La même vidéo transcrite dans d'autres formats avec d'autres codecs est lisible....
La même vidéo réencodée toujours en h264 avec un bitrate supérieur de l'ordre de 500kbs devient lisible....
je crois qu'il y a un rapport entre un bitrate bas et la non lecture...
Si quelqu'un pouvait me renseigner et me donner quelques explications ça m'aiderait beaucoup??
J'ai appliqué les manipulations usuelles en cas de problèmes sur le player sans résultat.
Merci de vos réponses.
Merci d'avance.
Jean Luc Ferré
Ce message a été modifié par : jean luc ferre Traduction en anglais