Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Fehler bei Installation von Acrobat Reader weder Neuinstallation noch update klappt

Principiante de comunidad ,
May 05, 2022 May 05, 2022
Hat jemand von euch auch seit geraumer Zeit mit Acrobat DC? Hängt ständig und funktioniert nicht einwandfrei. Oder einzelne Funktionen gehen nicht. Wie immer versucht zu deinstallieren und neu zu installieren und bekomme den Fehlercode "136" der nur besagt, Fehler bei der Installation -
ERROR: DW071:
ERROR: DW003: Third party payload installer Adobe Acrobat\ Setup.exe failed with exit code: 1603
das sagt das Fehlerprotokoll. habt ihr auch das Problem
TEMAS
Bloqueo o congelación , Resolución de problemas generales , Instalar actualización y suscribirse a Acrobat
1.2K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
1 SOLUCIÓN ACEPTADA
May 13, 2022 May 13, 2022
MÁS RECIENTES

it gets solved. I used the Support and they send me a new Link for installation of the Program

Ver la solución en mensaje original publicado

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
May 05, 2022 May 05, 2022

Hey there, Now I downloaded a Version directly from adobe without the creative cloud. Now it has installed the Software, but on some functions it says an error. 

Now I tried to repair through Acrobat - Help - Repair, but then I get this error message you see in the attachment

Traducir
Informe
community guidelines
May 13, 2022 May 13, 2022
MÁS RECIENTES

it gets solved. I used the Support and they send me a new Link for installation of the Program

Traducir
Informe
community guidelines