Exit
  • Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티
0

Fermeture innopiné Adobe XD

New Here ,
Nov 24, 2017 Nov 24, 2017

Bonjour,

Nous rencontrons un problème lors de l'utilisation de Adobe XD. En effet lorsqu'on lance un nouveau projet ou que l'on en ouvre un éxistant le programme se ferme tout seul.

Voici la configuration matériel de l'ordinateur :

Processeur : XEON 4 cores

RAM : 16Go DDR3

Carte graphique : Nvidia Quadro 2000 1GO dédié

J'ai remarqué dans le gestionnaire des taches Windows dans l'onglet performance, que la partie 3D de la carte graphique se mettait à saturé (100%) juste avant le crash su programme.

Concernant la carte graphique j'ai utilisé ce pilote : NVIDIA DRIVERS Quadro Desktop/Quadro Notebook Driver Release 375 WHQL

J'ai remarqué que lorsque l'on enlève le pilote de la carte Nvidia et que c'est le chipset graphique Intel qui prend le relais,et bien le programme ne crash pas.

Avez-vous une idée qui pourrait m'aider svp?

965
Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Nov 27, 2017 Nov 27, 2017

Just to be sure, can you go to the Nvidia site and check if you have the latest update to the driver installed? Let us know and we will take it from there.

Thanks,

Preran

Translate
Adobe Employee ,
Nov 27, 2017 Nov 27, 2017

Just to be sure, can you go to the Nvidia site and check if you have the latest update to the driver installed? Let us know and we will take it from there.

Thanks,

Preran

Translate
Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 27, 2017 Nov 27, 2017
LATEST

Currently it is a Nvidia Quadro 200 that is installed. The last driver is from September 2017.

I tested with a Quadro K600 whose drivers date from November 2017. So the driver of the Quadro 2000 is too old for Adobe XD.

Thank you for your reply.

Translate
Report
Community guidelines
community guidelines