Copy link to clipboard
Copied
When publishing the to xAPI and uploading in our LMS, there are underscores and dashes added to descriptions in the tincan. Does anyone know how we can solve this issue?
[Moderator moved the thread to the correct forum]
Copy link to clipboard
Copied
Here is a screenshot of the underscore shown in the tincan description
Copy link to clipboard
Copied
Which Captivate are you using? The new 2023 version or Classic?
Copy link to clipboard
Copied
Captivate Classic
Copy link to clipboard
Copied
Soyez le bienvenue!
Vous pouvez trouver la version exacte sous le menu Aide, 'About Captivate' (je n'ai qu'une version Anglaise, ne connaît pas toutes les traductions).
Je ne vois qu'une location où il y a des 'underscores' insérés: devant '___ Au cours de cette session...'. Qu'est-ce qu'il y avait devant cette phrase? Peut-être le début d'un paragraphe?
Copy link to clipboard
Copied
Thank you Lilybiri, so as a best practice we should remove paragraph breaks from our descriptions,didn't know this.
Copy link to clipboard
Copied
Vous confirmez qu'il s'agit d'un paragraphe. Je n'ai jamais créé une description pour xAPI, mais j'ai vu des remplacements comme celle-ci dans d'autres situations. Cela vaut le coup d'essayer.
D'ailleurs, je réponds dans la langue de Voltaire parce que ce forum n'est pas limité aux développeurs anglophones. Dès que j'ai vu le capture d'écran, je vous ai répondu en français (ma deuxième langue, l'Anglais n'est que ma troisième langue).
Copy link to clipboard
Copied
Yes, we will give it a try, Thank you! Actually, my first language is Spanish but we translate our courses in multiple languages
Copy link to clipboard
Copied
OK, no problem, you can write in Spanish which I understand but I will never answer in Spanish. Let me know if my suspicion about the paragraph is correct, please?