• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Clear drop targets

New Here ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Hi, is there a solution or script to clear drop targets manually after cliquing a button for example? Thank you!

Views

104

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

I don't know if you are a real person, but if that is the case, I need lot of details. It is clear that you are not so comfortable with English, you may use French which I suspect will be easier.

Are you using Captivate? If yes, which version? I need the full version number.

In Captivate you have drag sources and drop targets, indeed. Are you using the drag&drop as scored question or not?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, j'utilise la version 2019, 11.5.0.476, j'ai besoin de vider les zones de glissement après un clic sur un bouton personnalisé, merci !

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Je vous recommande en premier lieu d'installer 11.5.5.553 qui a beaucoup de nouveau et est très stable.

Vous ne m'avez pas répondu la question: 'est-ce qu'il s'agit de dia avec rapportage (score) ou pas'?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Oui, avec rapportage score

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Désolée, le bouton "valider" que j'utilise est personnalisé, donc c'est sans rapportage de score, excusez-moi !

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Puisqu'il est difficile de savoir qu'est-ce que vous avez changé au comportement normale du dia D&D, je vous propose la solution que j'envisage. Quand on rentre dans le dia D&D qui n'est pas validé comme un dia de quiz, tout est remis dans la situation initiale. Le bouton pourrait causer cette 'rentrée'.

Plus dans ce blogue:

https://blog.lilybiri.com/replay-or-reset-slide

https://blog.lilybiri.com/replay-slash-reset-slide-2-captivate-tutorial

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

Svp, est-ce qu'il y a un script pour cibler une zone de glissement donnée ? Je veux que seules les zones qui ont étaient remplies par des réponses erronées soient vidées ! merci pour votre temps !

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 08, 2024 Mar 08, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Comme pour les dias de quiz beaucoup des fonctions des dias D&D ne sont pas directement accessible. Je n'ai pas de script bien que j'ai exploré ces dias dans beaucoup d'articles et ce vidéo. Et vous ne procurez pas beaucoup de détails: la dernière information est nouvelle. Est-ce que vous procurez des essais multiples ou même infinis? Pourquoi le bouton 'Reset' n'est pas suffisant? 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Help resources