• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Adobe Digital Edition para iPad

New Here ,
May 18, 2023 May 18, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Quisiera saber si en algún momento los desarrolladores esperan arreglar el Adobe Digital Edition para el iPad, veo en la App Store comentarios de hace más de dos años criticando que aparecen páginas en blanco, que los libros no cargan bien, que aparecen textos borrosos a media letra y es la hora que sigue así. 

Views

540

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
May 18, 2023 May 18, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Adobe Digital Editions for iPad has been a popular preference for e-book readers, but it seems that a few users have encountered issues with the app. The concerns you referred to, including blank pages, loading issues, and blurred texts, are certainly important factors that have an effect on the analyzing experience. It's understandable which you and different users are hoping for improvements in those regions.

While I do not have specific facts on Adobe's development plans for the iPad model of Digital Editions, it's common for app builders to launch updates addressing user remarks and bug fixes. It's possible that Adobe is aware about these troubles and running toward resolving them in destiny updates.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
May 19, 2023 May 19, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Buenos días,

Gracias por el mail que me enviaron aunque para ser sincera no veo que se esfuercen mucho en resolver los problemas pues hay comentarios de más de 2 años en los que la gente de queja de tener los mismos problemas que yo, la calificación promedio de la App en el App Store no llega ni a 2. Es terrible la experiencia de lectura y ojalá de verdad, se esfuercen al menos un poco en solucionarlo.

Saludos,

MTM

Enviado desde mi iPhone

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Jul 26, 2023 Jul 26, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Buenas noches, tengo el mismo problema.Las paginas salen borrosas e incompletas desde mi iPad. Me es imposible leer los materiales que adquirí para el trabajo. Necesito que alguien me ayude a resolverlo. Gracias.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Nov 26, 2023 Nov 26, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Tengo el mismo interés que todos vosotros. He puesto otra queja en la aplicación, pero da la impresión de que la compañía no tiene a nadie responsabilizado de este producto porque ni contestan ni solucionan. Pienso que es una falta de respeto para los clientes y para las compañías que utilizan esta herramienta para dar acceso a sus productos. Una mancha para esta gran compañía

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines