Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Folder/Catalog view image count

Nuevo aquí ,
Jan 01, 2021 Jan 01, 2021

On the left side of the Library Module, It shows a total of 7113 images in my catalog. Lower down in Folders (everything organized by date), all years (except 2015) show a count of 0 images in each folder (year). Opening up yearly folders show a count of 0 images per month, but opening those up by date show all the images in them. Up until a few weeks ago, I would see correct counts at all levels and clicking on just a year or a month would show all the images (as well as correct count) in that folder. 

1.3K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 1 respuesta correcta

Community Expert , Jan 01, 2021 Jan 01, 2021

And how is your option set for Menu: Library > Show Photos in Sub-folders?

ScreenShot307.jpg

Traducir
LEYENDA ,

Include a screen shot in a reply showing us what you are seeing.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

And how is your option set for Menu: Library > Show Photos in Sub-folders?

ScreenShot307.jpg

Regards. My System: Windows-11, Lightroom-Classic 14.5.1, Photoshop 26.10, ACR 17.5, Lightroom 8.5, Lr-iOS 10.4.0, Bridge 15.1.1 .
Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Jan 02, 2021 Jan 02, 2021
Library/Show Photos in Subfolders seems to have been turned off. Changed that and the “problem” is now fixed. I love simple solutions. Thank you.

Sent from Mail for Windows 10
Traducir
Informe
community guidelines
LEYENDA ,

As Above.

No Included subfolders.

2021-01-01 23_20_16-LrC V10 Catalog - Adobe Photoshop Lightroom Classic - Library.png

Included Subfolder

2021-01-01 23_21_22-LrC V10 Catalog - Adobe Photoshop Lightroom Classic - Library.png

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Apr 06, 2025 Apr 06, 2025
MÁS RECIENTES

Sincerest thanks for this thread as I just noticed this problem in several of my LR catalogs. I followed the instructions provided by Rob_Cullen over 4 years ago and PRESTO! Thanks to osprey48 for asking the question and esp to Rob_Cullen. Cheers! 

Traducir
Informe
community guidelines