Skip to main content
Participant
May 9, 2020
Question

HELP (MP3 Format)

• May 9, 2020
  • 1 reply
  • 245 views

Aidez-moi je n'arrive pas à enregistrer mon ficher en format mp3, seul le format sesx est disponible.

This topic has been closed for replies.

1 reply

SteveG_AudioMasters_
Community Expert
Community Expert
May 9, 2020

Can you explain exactly what you are trying to do? Audition doesn't record anything in MP3; you can only save files in this format. MP3 is only intended for distribution purposes, not production. A .sesx file isn't audio - it's information about what is in a Multitrack session, and nothing to do with the audio files themselves.

So I think we need more clues as to exactly what you are trying to do before we'll get any further with this.

Pouvez-vous expliquer exactement ce que vous essayez de faire? Audition n’enregistre rien dans MP3; vous ne pouvez enregistrer des fichiers que dans ce format. MP3 n’est destiné qu’à des fins de distribution, et non de production. Un fichier .sesx n’est pas audio - c’est des informations sur ce qui est dans une session Multitrack, et rien à voir avec les fichiers audio eux-mêmes.

Donc, je pense que nous avons besoin de plus d’indices quant à exactement ce que vous essayez de faire avant que nous allons aller plus loin avec cela.