Skip to main content
Participating Frequently
March 3, 2021
Answered

Hotspots above feedback Captivate

• March 3, 2021
  • 1 reply
  • 579 views

In my quiz, I developed questions with hotspots. When viewing feedback, responses (click) appear above the feedback. How can I hide the clicks?

Thanks for your help 

This topic has been closed for replies.
    Correct answer Lilybiri

Merci beaucoup ! 

Puisque je n'utilise rarement ce type de question, mais préfère créer une question avec des SVG comme boutons (hotspot), comme décrit dans ce blogue:

http://blog.lilybiri.com/svgs-for-custom-hotspot-question

Normalement le 'master slide' de cette question dans tous les thèmes, prévoit les messages de 'feedback' en dehors de la partie 'hotspot'. Mais vous avez changé ces messages ce qui a causé le problème. Si vous restaurez le layout du master slide il n'y aurait pas de problème.

Tous les objets dans les dias de questions n'ont pas de 'timeline' individuelle et l'ordre de priorité dans le timeline est fixe. Il n'y a pas moyen de bouger les indicateurs de click en-dessous des message, puisqu'on ne peut même pas les sélectionner.

1 reply

Lilybiri
    Legend
    March 3, 2021

I don't understand your question. Can you insert some screenshots? Are you talking about the question type 'Hotspots'?  With feedback do you mean the messages Success/Failure?  They are in the master slide for that type of question, or do you use custom feedbacks. All custom items on a quiz slide will be below the embedded objects.

Participating Frequently
    March 3, 2021

Yes ! I talking about the question type Hotspots whit the message success / Failure. I must remove the visible points on the success and failure messages. But i don't know if it's possible

Lilybiri
    Legend
    March 3, 2021

En français... d'accord.

J'ai une réunion tout de suite, je reviendrai à votre question plus tard.