Skip to main content
Known Participant
October 31, 2020
Question

NA UPDATE PHOTOSHOP BEN IK VEEL INSTELLEN KWIJT KRIJG PROGRAMMA FOUT

• October 31, 2020
  • 2 replies
  • 317 views

na update  werkt  photoshop niet meer goed  in 2020  krijg ik nieuwe  instellen van photoshop  2021 ben ook instellingen kwijt   vrije  vormen  mis ik ook aantal    2021 kan ik geen afbeelding  openen loopt vast

door programma fout   wat kan ik hier aan doen ??  ik betaal hier wel voor  maar  nu werkt het niet graag oplossing   anders  verwijderd ik alles  en koop in wel onder  fotobewerkings  programma  die het wel doet

grt rene 

This topic has been closed for replies.

2 replies

Known Participant
November 8, 2020

programma  al aantal keren  verwijderd  en er weer opgezet   blijft vastlopen  door de programma fout  zie bijlage screenshot   geen idee  hoe dit optelossen   2020  kan ik nog wel mee werken   GPU  aangezet  maar geeft ook geen verandering  

Participant
November 2, 2020

zelfde probleem. 2021 versie geeft diverse vastlopers. kan oude (meerdere) versies niet terugzetten zoals hier beschreven https://helpx.adobe.com/nl/download-install/using/install-previous-version.html 

Known Participant
November 2, 2020

marlijn5CE3     photoshop  2021  blijft vaslopen door programma  fout  heb hem verwijderd

photoshop  2020   kan ik nu wel wat mee  maar ook daar  zijn instellen veranderd  en als ik nu update doe  van photoshop  2020   krijg ik instellen  van 2021  en dan mis ik weer instellingen  en daar betaal je dan voor voor  per maand   denk dat ze  photoshop  2021  maar helemaal op nieuw  moeten maken   en hopelijk lost dit wat op  

die update  van 2020  die nu bij het programma  staat  laat ik zo maar even staan    hopelijk  word men wakker bij adobe    grt rene 

Participant
November 2, 2020

op dit moment goed resultaat met het volgende;

bewerken - voorkeuren - prestaties

hier "GPU gebruiken" unchecken en OK

dan PS opnieuw opstarten.

grt marlijn