Skip to main content
Participant
January 17, 2020
Question

Binnenhalen videobestanden Adobe Rush

• January 17, 2020
  • 3 replies
  • 771 views

Ik heb op mijn iPad Rush Première geïnstalleerd en over het algemeen een leuke ap om mee te werken, alleen loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik heb op mijn iPad diverse apps staan die leuke intro's of outro's kunnen maken. Deze worden dan opgeslagen in mijn filmrol. Als ik deze dan wil binnenhalen krijg ik de volgende foutmelding, Media import error. Ik monteer ook in IMovie en hier is het geen enkel probleem. Volgende de Specs van adode rush is het mogelijk 4 videobestanden te importeren. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Henk

Ik heb geprobeerd de helpdesk van Adobe te bellen maar daar is alles Engelstalig, onbegrijpelijk slechte service.

3 replies

Participant
June 6, 2025

Steeds als je ontdekt hoe je iets moet maken verandert adbe weer de werkwijze van betreffende programma. Dat doen ze om je te dwingen om nieuwe en dure aplicaties te kopen. Laaghartige geldwolven zijn ze. 

Participant
April 30, 2020

henk

Kartika Rawat
Community Manager
Community Manager
January 17, 2020

Hi Henk!

Thank you for reaching out. I understand that you're getting trouble with importing files in Premiere Rush.

Could you share more info?

An unsupported file format could cause this error. I am sharing the link that shows the supported file formats in Premiere Rush: https://helpx.adobe.com/premiere-rush/help/import-footage.html#file-format-support

Next the Specs of adode rush it is possible to import 4 video files - yes you can import multiple video files.

Participant
January 17, 2020

The version of the app on my Ipad Pro is 1.2.21 (754) and the file I wanted to download was a mov video file

Participant
January 17, 2020

how can I send a video file that gives the error message to you, saw 

that I can send a photo but no video.