Adobe Acrobat: handtekening in "formulier voorbereiden" | Adobe Acrobat: Signature in "Prepare Form"
Dutch | English below
Hallo,
Graag wil ik een invulformulier maken met daarin een vak waarin iemand anders een handtekening kan zetten.
Met Adobe Acrobat heb ik een formulier gemaakt middels "Een formulier voorbereiden". Ik kan een handtekeningvak toevoegen (zie screenshot).
Als ik het formulier download in PDF kan ik er geen handtekening inzetten. Ik kan alleen tekst typen. Dit maakt niet uit of ik kies voor "Signature" of "Signature Block".

Graag hoor ik of iemand een oplossing hiervoor heeft. Ik wil namelijk het formulier toevoegen in een mail naar klanten en niet telkens ook nog elke klant een aanvraag moeten sturen voor "elektronisch tekenen".
Alvast dank!
When I download the form in PDF, I cannot enter a signature. I can only type text. This does not matter whether I choose "Signature" or "Signature Block".
I would like to hear if someone has a solution for this. I want the form to be added to an email to customers and not have to have every customer send a request for "electronic signing".
Thanks in advance!