Skip to main content
Participant
February 1, 2023
Question

Peruuta tilaus ja poista maksut

• February 1, 2023
  • 2 replies
  • 598 views

Minulla on ADOBE ACROBAT STD ADOBE.COM 32-bittinen ohjelma ollut käytössäni, kuukausimaksu 16.11 euroa ja tämän tilin irma.pakarinen@kolumbus.fi olen poistanut, koska sitä ei ole olemassa.

Nyt pyydettiin päivitystä ja olen joulukuussa 2022 ladannut uuden version ADOBE ACROPRO SUBS ADOBE.COM 64-bit -version, josta kuukausimaksu on 24,79 euroa toisella tililläni.

Kuukausimaksu menee edelleen molemmista, enkä pääse enää peruuttamaan vanhaa tilausta (kkmaksu 16,11 e). Sillä ei ole minulle enää mitään käyttöä. Pyydän poistamaan tämän ylimääräisen maksun ja tilin, joihin en pääse itse käsiksi mitään kautta enää.

This topic has been closed for replies.

2 replies

Participant
April 10, 2023

Minulla on ollut  ADOBE ACROBAT STD ADOBE.COM 32-bittinen ohjelma käytössäni, kuukausimaksu 16.11 euroa ja tämän tilin irma.pakarinen@kolumbus.fi olen poistanut, koska sitä ei ole olemassa.

Nyt joulukuun päivitystä ja olenssa 2022 ladannut uuden version ADOBE ACROPRO SUBS ADOBE.COM 64-bit -versio, josta kuukausimaksu on 24,79 euroa toisella tililläni.

Kuukausimaksu menee edelleen molemmista, enkä pääse peruuttamaan vanhaa tilausta (kkmaksu 16,11 e). Sillä ei ole enää mitään käyttöä. Pyydän poistamaan tämän ylimääräisen maksun ja tilin, jotta pääset itse käsiksi ilman kautta. En pääse itse tätä tilausta postamaan mistään kautta,  mutta turhaa maksua on mennyt jo monta kuukautta.

AkanchhaS8194121
Legend
February 1, 2023

Hi @Irma28205332l6ob 

Thanks for reaching out, and sorry to hear about the trouble caused.

In case of duplicate accounts and subscriptions, you can easily get one of them canceled with the help of our billing team.

Since this is an account and payment-related issue, it will be handled via a one-on-one channel. We'd request  you to contact our billing team via phone or chat, to get this sorted.

Click on the "Contact Us" icon here: https://helpx.adobe.com/support.html 

Got your issue resolved? Please label the response as 'Correct Answer' to help your fellow community members find a solution to similar problems.

Thanks,

Akanchha