Skip to main content
Participant
May 7, 2025 11:00 AM UTC
Question

Refund because the upgrade never happened

The upgrade has not been completed and the problem still persists. I have canceled the monthly subscription in the app through the Galaxy Store. Please proceed with canceling the subscription and refunding the amount, as I canceled within 48 hours. Thank you

1 reply

Meenakshi_Negi
Legend
May 7, 2025 12:12 PM UTC

Hi evaggelia_8761,

 

Thank you for reaching out.

 

We have checked that no subscription is activated under your account. You are eligible for a full refund as it was cancelled within 48 hours. It will take 4-5 business days to process the refund. Please check the account from which the amount was deducted. 

For more information, refer to the following help document: https://adobe.ly/3EXwJDG. 

 

Thanks,

Meenakshi

Translate