• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Probléme de copier coller avec une liste déroulante

Community Beginner ,
Nov 09, 2022 Nov 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour la communauté !!

 

J'ai un souci de formulaire... en fait je dois créer toute une série de formulaires. Pour gagner du temps,

j'ai créé un formulaire où je "stocke" des liste déroulantes afin de pouvoir les copier-coller dans mes autres "vrais" formulaires.

Le souci est que quand je copie-colle une liste déroulante d'un formulaire à un autre, la copie est complétement transformée ( et apparait avec une rotation de 90° et le format n'est plus du tout le même) ...

J'ai essqyé de verouiller ou de bloquer la positionet l'aspect de la liste originale mais rien y fait, la liste est toujours modifiée lors du collage

Quelqu'un aurait une idée là dessus ?

Merci beaucoup et bonne journée !!

TOPICS
General troubleshooting , PDF forms

Views

384

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Nov 09, 2022 Nov 09, 2022

This means that one of the files you're working on is actually rotated, even if it doesn't appear to be.

There's no simple solution to this issue, unfortunately. Basically you have to re-create the file from scratch to reset the rotation flag.

Votes

Translate

Translate
Community Expert ,
Nov 09, 2022 Nov 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

This means that one of the files you're working on is actually rotated, even if it doesn't appear to be.

There's no simple solution to this issue, unfortunately. Basically you have to re-create the file from scratch to reset the rotation flag.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Nov 24, 2022 Nov 24, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

oh ok .... thank you for the answer !

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines