Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Why can't I change the border color of a text field?

Nuevo aquí ,
Sep 21, 2018 Sep 21, 2018

Why can't I change the border color of a text field? Just added a text field, and in the Appearance box, the border color is empty (red bar). I want a visible border, but when I choose a border color, the choice doesn't stick.

TEMAS
Formularios PDF
4.5K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
1 SOLUCIÓN ACEPTADA
Empleado de Adobe ,
Oct 30, 2018 Oct 30, 2018

The fix for this issue has been officially rolled out with latest Acrobat update

Please update.

More details here: 19.008.20071 Planned update, October 02, 2018 — Release Notes for Acrobat DC Products

Ver la solución en mensaje original publicado

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Oct 30, 2018 Oct 30, 2018

The fix for this issue has been officially rolled out with latest Acrobat update

Please update.

More details here: 19.008.20071 Planned update, October 02, 2018 — Release Notes for Acrobat DC Products

Traducir
Informe
community guidelines
Principiante de comunidad ,
Jan 09, 2020 Jan 09, 2020

I am using Acobat Pro DC on Mojave and am having a similar issue. I created a form and didn't add borders to the fields when I created them, but now I want to add borders to the fields and I am not able to do so. The option is greyed out.

Architecture: x86_64

Build: 19.21.20061.361316

AGM: 4.30.98

CoolType: 5.14.5

JP2K: 1.2.2.44947

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Mar 21, 2022 Mar 21, 2022

I have a similar issue. My iMac is up to date on both MacOS and Adobe Acrobat versions

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
May 30, 2022 May 30, 2022

Having this issue as well.

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Sep 30, 2022 Sep 30, 2022

Having this problem as well. Is there a planned fix or work around in the meantime?

Traducir
Informe
community guidelines
Principiante de comunidad ,
Mar 25, 2023 Mar 25, 2023
MÁS RECIENTES

Also having this issue. 

Traducir
Informe
community guidelines