• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Imposible descargar el programa en mi mac 2016

New Here ,
Feb 13, 2022 Feb 13, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Me bajé el programa para usarlo mientras estaba confinada en casa e hice todos los pasos para bajar la prueba gratuita. No pude descargarla por el sistema operativo de mi mac 2016. Cancelé el programa y me bajé otro programa para visualitza pdf. Hoy me doy cuenta de que NO se desactivó. Me están cobrando por un servicio que NO PUEDO usar y además que tengo que pagar el año por anticipado. 

Un engaño completo la prueba gratuita. 

Estoy muy descontenta y nadie me va a dar respuesta porque no hay una atención al cliente. 

Deplorable. 

 

TOPICS
Installation

Views

66

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Feb 13, 2022 Feb 13, 2022

Copy link to clipboard

Copied

He podido hablar a través del chat en mi inglés precario con un agente y me ha podido ayudar a hacer la cancelación sin el cobro de más ya que mi sistema operativo no es compatible con el producto. 

Menos mal, aunque se agradecería una atención en varios idiomas. 

Saludos y gracias

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Feb 13, 2022 Feb 13, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

>A complete deception the free trial.

 

For anyone else who reads this... you need to be careful to READ EVERYTHING before you give your credit card number

 

When you 'click to agree' to the subscription terms while buying a subscription, that means that you really do need to read BEFORE you enter your credit card number to buy a subscription... See this page for more information, including a yellow highlited section from the subscription page https://community.adobe.com/t5/account-payment-plan-discussions/adobe-subscription-is-a-rip-off/td-p...

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines