Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Fill tool missing

Principiante de comunidad ,
Nov 15, 2016 Nov 15, 2016

My fill tool has disappeared. I don't have the toolbars option under Edit. Tried resetting my workspace and resetting illustrator entirely. No luck. Win7, 64bit. Thanks.

2016-11-15_16-18-15.jpg

7.4K
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

correct answers 1 respuesta correcta

Community Expert , Nov 15, 2016 Nov 15, 2016

By fill tool, would you be referring to the  live paint bucket, which si hidden under the shape builder tool. You can hit "k" to get to that as long as you are not typing in text.

Screen Shot 2016-11-15 at 5.36.39 PM.png

Traducir
Adobe
Community Expert ,

Nothing missing in your Edit menu.

Are you sure you're not talking about Photoshop?

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

By fill tool, would you be referring to the  live paint bucket, which si hidden under the shape builder tool. You can hit "k" to get to that as long as you are not typing in text.

Screen Shot 2016-11-15 at 5.36.39 PM.png

Traducir
Informe
community guidelines
Principiante de comunidad ,
MÁS RECIENTES

Ah yes, long day. I kept thinking it should be where paint bucket is in photoshop...

Traducir
Informe
community guidelines