Copy link to clipboard
Copied
Bonjour,
Je vous sollicite pour une aide sur Indesign.
J'ai un document de plusieurs pages et je voudrais exporter en PDF seulement une page.
Dans exporter, le menu déroulant à côté d'"étendue" me propose uniquement "toutes les pages" (cf : image)
Avez-vous une solution ?
Merci beaucoup par avance
estelle
Thank you for reaching out! I understand that you're trying to export only one page from your multi-page document to PDF, but the drop-down menu in the export window only shows the option for "all pages."
To export only one specific page from your document to PDF, please follow these steps:
Comme le dit @Abhishek Rao il faut saisir le numéro de page souhaité dans le champ qui affiche « toutes les pages ».
Copy link to clipboard
Copied
Thank you for reaching out! I understand that you're trying to export only one page from your multi-page document to PDF, but the drop-down menu in the export window only shows the option for "all pages."
To export only one specific page from your document to PDF, please follow these steps:
3
if you want to export only page 3.This method should allow you to export a specific page without including the entire document.
Let me know if you need any more assistance!
Best,
Abhishek
Copy link to clipboard
Copied
Comme le dit @Abhishek Rao il faut saisir le numéro de page souhaité dans le champ qui affiche « toutes les pages ».
Copy link to clipboard
Copied
Merci beaucoup pour vos réponses.