Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Export Slideshow as Video hangs

Principiante de comunidad ,
Apr 21, 2020 Apr 21, 2020

Using 9.2.1 and I'm trying to export 733 images as a slideshow and the batch job has been stuck at about 10% for a couple of hours now It's running on Windows 10  i9 processor 64GB memory with SSD hard drives so it's not a PC performance issue

470
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Defensor ,

Some of the other posts have reported this works:

Turn OFF "Zoom to Fill frame".

Screenshot 2020-04-21 20.56.39.png

You have most likely tried this though.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines

It's off already. I don't use this feature a lot so I'm not sure what I'm doing with it

Traducir
Informe
community guidelines

I converted all the RAW images to JPGs and the export is working now

Traducir
Informe
community guidelines
Explorador ,
Jun 22, 2022 Jun 22, 2022
MÁS RECIENTES

Is there an update on this issue?  It's been a problem for multiple versions (and both mac/windows).  Pretty lousy experience, with a hard-to-discover workaround.

Traducir
Informe
community guidelines