Highlighted

sobre o Lightroom

New Here ,
Dec 19, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Minhas fotos foram jogadas diretamente para o lr. E, ontem quando o abri, me mostrou umas fotos bem antigas e excluiu as de trabalho. estavam todas em raw, nao ha nenhuma maneira de recuperar com algum tipo de historico? p.s.: nao fiz backup

{Thread renamed by moderator}

TOPICS
Crash or freeze, Import and share, Problem or error

Views

91

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

sobre o Lightroom

New Here ,
Dec 19, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Minhas fotos foram jogadas diretamente para o lr. E, ontem quando o abri, me mostrou umas fotos bem antigas e excluiu as de trabalho. estavam todas em raw, nao ha nenhuma maneira de recuperar com algum tipo de historico? p.s.: nao fiz backup

{Thread renamed by moderator}

TOPICS
Crash or freeze, Import and share, Problem or error

Views

92

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Dec 19, 2019 0
Adobe Employee ,
Dec 19, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

You can recover the deleted photos within 60 days, please have a look at this article to know more: https://helpx.adobe.com/in/lightroom-cc/using/restore-deleted-photos.html

Regards,
Sahil

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Dec 19, 2019 0