Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

How to create a .psd on Photoshop?

Nuevo aquí ,
Nov 24, 2019 Nov 24, 2019

How to create a .psd on Photoshop?

I would like to make a .psd file on photoshop for my Website.

[Moving from generic Start/Help forum to the specific Program forum... Mod]
[To find a forum for your program please start at Adobe Support Community]

698
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Adobe
LEYENDA ,

SAVE AS. PSD is the native format of Photoshop. You can't use the on web sites. 

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

Why do you want a PSD on your web site? PSD files are not displayed as images by Browsers.  Browsers may download them here is a link to one on my site BizCardTemplate.psd 

JJMack
Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,

I think you need to be more specific about what you're intending to do with the PSD file once it's created.  Are you planning to turn your design concept into a working website?  If yes, you'll need a working knowledge of HTML and CSS code to build the structure and layout in Dreamweaver or some other code editor.    The images you create in Photoshop will need to be optimized for the web and saved in a web-friendly file format like JPG, PNG or SVG. 

Nancy O'Shea— Product User, Community Expert & Moderator
Traducir
Informe
community guidelines
LEYENDA ,
MÁS RECIENTES

some software [such as Muse] can read Psd files and display them for web pages but normal formates for web are; Jpeg, Png, or Gif... all of which can be exported from Adobe Photoshop

the Psd should be used for storage i.e, so you have a copy you can edit later if you want to

Traducir
Informe
community guidelines