Copy link to clipboard
Copied
nella mia versione di photoshop 27.0.0 i vari pannelli presenti nell'rea di lavoro risultano ancorati e non riesco a spostarli all'interno dell'area di lavoro. Chiedo informazioni per come risolvere questo problema.
Ringrazio per quanto potrete chiarirmi.
Damiano Favaloro
Ti ringrazio per la tua cortese risposta. Ho risolto il problema, questo nasceva dal fatto che risultava attivo "Blocca area di lavoro", disattivato tutto è tornato a posto. Ancora grazie per la tua disponibilità.
Damiano
Copy link to clipboard
Copied
Hi @FADAMIA
Thanks for reaching out! Just to understand the issue better, could you please confirm a couple of things:
Are the panels completely locked in place, meaning you’re unable to drag them to undock or reposition them?
Does this happen with all panels or only specific ones?
Have you recently changed the workspace or reset it?
You can try resetting Photoshop preferences to see if that fixes the issue. Before doing so, please make sure to create a backup of your preferences so you don’t lose any custom settings. You can follow the steps here: https://adobe.ly/3WFhJzK
With these details, we’ll be able to guide you more accurately. Looking forward to your response!
Regards,
Srishti
Copy link to clipboard
Copied
Ti ringrazio per la tua cortese risposta. Ho risolto il problema, questo nasceva dal fatto che risultava attivo "Blocca area di lavoro", disattivato tutto è tornato a posto. Ancora grazie per la tua disponibilità.
Damiano
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now