Copy link to clipboard
Copied
Ik werk met Photoshop CC2019 en bij een poging tot afprinten PSD, wordt het programma telkens gesloten
Probleem werd al gemeld
Copy link to clipboard
Copied
Op welk moment sluit het programma af? Kan het ook met de printersoftware te maken hebben?
Een (tijdelijke) oplossing is natuurlijk het omzetten naar een andere bestandsindeling, maar dat heb je vast al gedaan.
Copy link to clipboard
Copied
is enkel met PSD betanden, bij omzetten lukt het wel
PSD afprinten vanuit verkenner lukt dan wel, dus denk niet dat het software van printer is ??
Copy link to clipboard
Copied
ik druk af in photoshop
bestand, afdrukken
en dan gaat het programma uit, moet opnieuw opgestart worden
Copy link to clipboard
Copied
PSD Afdrukken vanuit Lightroom lukt wel
Copy link to clipboard
Copied
Je zou kunnen proberen om de Photoshop app opnoieuw te installeren vanuit de CC app
Copy link to clipboard
Copied
Marja
probeer ik morgen dan,
dank voor de hulp
ik laat iets weten
Copy link to clipboard
Copied
Hallo Marja
zojuist photoshop verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen positief resultaat
wat ik wel zie dat er de Creative Cloud twee versies van Photoshop staan versie 20.0.7 en 13.0
de versie 20.0.7 kan ik verwijderen en opnieuw installeren, maar de versie 13.0 kan niet verwijderd worden
Misschien ligt daar het print PSD probleem
Hoe op te lossen
Roland
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
Hi Roland,
Een mogelijke andere oplossing is het resetten van de Voorkeuren van Photoshop. Soms blijven hier corrupte interne voorkeuren in hangen die dit soort problemen kunnen veroorzaken. In de Engelse versie ga je daarvoor naar Preferences > General kies onderaan Reset Preferences On Quit. Klik op OK en start Photoshop opnieuw op. Hopelijk help dit!
Of de andere Photoshop versie er iets mee te maken kan hebben weet ik niet, maar het lijkt me niet.
Copy link to clipboard
Copied