Copy link to clipboard
Copied
Krijg de laatste dagen steeds de melding "kan lidmaatschap niet verifiëren" bij het openen van Photoshop, Indesign,...
Heeft jaren perfect gewerkt, weet iemand hiervoor de oplossing?
Copy link to clipboard
Copied
Hey, @kriske00. Welcome to the Photoshop Community. Multiple other threads might help you address this issue. But none are recent. Have you recently updated Photoshop or the operating system?
Try these steps & report back with what you find:
1- In the Creative Cloud app, press CTRL + ALT + T (Win) to launch Creative Cloud Troubleshooter & select 'Close Creative Cloud and related processes' > click on Go.
2- Windows - Press Windows + R to open the Run Window. Type in %temp% and delete files or folders with 'NGL' in their names.
3- Restart the computer. Sign in to Creative Cloud again & check if the issue exists.
Let us know if the error persists. Thanks!
Sameer K
(Type '@' and type my name to mention me when you reply)
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
@ Sameer,
I have deleted all files and folders with NGL in the name and restarted the computer.
I have also deleted Adobe reader from the computer.
When I want to start Photoshop or Indesign, I still get the same message.
As a result, I cannot continue working...
How do we solve this.
I have also updated all programs via Creativ Cloud.
Greetings,
Kris
Copy link to clipboard
Copied
Copy link to clipboard
Copied
@ Sameer, ik hebben alle Adobe programma's verwijderd en opnieuw geïnstaleerd... maar probleem blijft bestaan!
Ik kan 1 keer bvb Photoshop openen. Wanner ik het terug sluit en opnieuw wil openen krijg ik terug de melding.
Graag snel een oplossing, ik kan niet verder werken en verlies geld!
Copy link to clipboard
Copied
@Sameer K , ik herinstalleerde Adobe Reader, startte de computer opnieuw op en dan kon ik Photoshop openen. Ik probeerde Indesign en dan kreeg ik terug dezelfde melding "Kan uw lidmaatschap niet verifiëren". Ik sloot nadien beide programma's en probeerde opnieuw Photosgop te starten.... ik kreeg terug de melding "Kan uw lidmaatschap niet verifiëren". Première Pro, hetzelfde. Opstarten programma's via Creatic Cloud of via pictogram in taakbalk.... niet werkt. Geen enkel programma gaat nog open.... ik word wanhopig. Graag dringend een oplossing....!