Copy link to clipboard
Copied
Can anyone suggest a graphics card that doesn't require an additional power connection that has DirectX 12, feature 12? Just trying to get the new version of Photoshop to run on my older Dell 300 watt power supply.
Copy link to clipboard
Copied
@Laura254942327wz5 You'd be better off upgrading your Dell altogether, otherwise list what specific computer you have or Google search DirectX12 feature level 12 with the available power supply.
Copy link to clipboard
Copied
trying to pay for 5 dental crowns so budget is very tight. I have Dell Inspiron with i5, 12 G RAM, using onboard video - which worked up until a couple months ago.
Copy link to clipboard
Copied
DirectX 12 aparecerá en tu ordenador cuando instales una tarjeta gráfica que demande la actualización de Windows que lo instalará.
No es algo que sepa con seguridad, pero sí sé que cuando tuve que cambiar la mía requería al menos 500: es una Nvidia RTX3060.
Adobe aconseja que tenga un controlador Studio que Nvidia te permite instalar eligiéndola contra la alternativa Gaming. La mía funciona bien, de momento, pero he tenido alguna circunstancia que me hace intuir que está justa y sospecho no tardaré en tener que actualizarla a la serie 40. La tengo instalada desde hace cuatro meses y la anterior me duró 6... O sea, concluyo, creo es preferible que gastes un poco más ahora.
Get ready! An upgraded Adobe Community experience is coming in January.
Learn more