Copy link to clipboard
Copied
Bonjour,
Malgré un abonnement d'un an à votre application, je constate que j'ai perdu tous mes looks personnalisés lorsque suite à un beug j'ai dû réinstaller l'application.
Je trouve ça incroyable qu'en 2024 vous ne sauvegardiez pas les looks sur un cloud. Je ne comprends pas non plus que ces looks ne soient pas automatiquement disponibles sur les autres appareils où l'on a installé l'application. cela devrait être synchronisé. Les looks créés sur tablette ne sont pas disponibles sur téléphone et vice versa.
C'est incroyable.
Merci de m'expliquer cette situation et les améliorations à venir.
Copy link to clipboard
Copied
We are sorry for your difficulties.
When installing Photoshop Express, the Looks are available across several categories. The latest categories, such as B&W, Portrait, Nature, Pop Color, and Duo Tones, contain new and old Looks in each category.
You can refer to the following table to locate the category of a specific Look:
B&W |
Portrait |
Nature |
Pop Color |
Duo Tone |
60sTVGrab |
VignetteGlow |
Bright |
Orange |
Magenta |
HiContrastBW |
Orton |
Cinematic |
Aqua |
Green |
Infrared |
VignetteBlue |
Classic |
Blue |
Mint |
Pinhole |
VintageII |
Colorful |
Green |
Orange |
SepaiII |
WarmVintage |
Twilight |
Magenta |
Purple |
SepiaIII |
3D |
TheBlues |
Purple |
Red |
WhiteMist |
Nostalgic |
Verve |
Red |
Teal |
Antique |
Soft |
Grain |
Yellow |
Gold |
Selenium |
Grungify |
Fake |
RGB |
Salmon |
Green Filter |
Gleam |
Vital |
|
Dawn |
|
|
Brew |
|
Red Tint |
|
|
|
|
Brown Tint |
|
|
|
|
Green Tint |
|
|
|
|
Blue Tint |
|
|
|
|
Purple Tint |
I hope this helps. The cloud sync feature in Creative Cloud is discontinued now. You could reinstall and see if this helps for tablet issues related to synchronization, please try reinstalling the application.
Please let us know if this helps and if you have further questions.
Thank you,
Neelam
Copy link to clipboard
Copied
Good morning,
Thank you for your response, but it does not answer my question.
My problem is that the looks that I personally design and save disappear if I ever reinstall the app.
Your services should provide a backup of personalized settings and looks for users. Whether it's either cloud or on-device.
Also note that personally designed looks are only available on the device where they were created, whereas the logic of things would dictate that they be available on all devices of the same user.
Thank you in advance for your solutions.
Have a good day.
Bonjour,
Merci de votre réponse, mais elle ne répond pas à ma question.
Mon problème, c'est que les looks que je conçois et enregistre personnellement, disparaissent si jamais je réinstalle l'application.
Vos services devraient prévoir une sauvegarde des réglages et looks personnalisés pour les utilisateurs. Que cela soit soit un cloud ou sur l'appareil.
A noter également que les looks conçus personnellement ne sont disponibles que sur l'appareil où ils ont été créé alors que la logique des choses voudrait qu'ils soient disponibles sur tous les appareils d'un même utilisateur.
Merci d'avance pour vos solutions.
bonne journée.
Copy link to clipboard
Copied
Your designs will be on your device, saved locally; now, the cloud sync is stopped. However, please help me with the application name and the version installed on your device, so I can investigate further. I recommend sharing a screenshot of the application page.
Thank you,
Neelam