Highlighted

Como corregir error en "Guardar Como"

New Here ,
Feb 18, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Buenas noches.
Hac unos días compre el photosho y el programa no me permite "guardar como" ningun archivo.
Cuando hago click en el boton, no me abre la ventana con las opciones de guardado y así siendo no puedo guardar ningun archivo en formado PSD, para seguir editandolo depsues.
Alguién ya tuvo el mismo incidente?

Muchas gracias.

Topics

Problem or error

Views

53

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Como corregir error en "Guardar Como"

New Here ,
Feb 18, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Buenas noches.
Hac unos días compre el photosho y el programa no me permite "guardar como" ningun archivo.
Cuando hago click en el boton, no me abre la ventana con las opciones de guardado y así siendo no puedo guardar ningun archivo en formado PSD, para seguir editandolo depsues.
Alguién ya tuvo el mismo incidente?

Muchas gracias.

Topics

Problem or error

Views

54

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Feb 18, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

Sorry that you're facing issues saving your images in Photoshop as the Save As window dows not show the options to continue the operation. 

Which version o Photoshop are you using? To verify the version you're using : Choose Help > System Info.

Also, which operating system are you on? If using a Mac and running the Catalina OS, please checkout this known issue: https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/photoshop-and-macos-catalina.html#Filenamingoptionsdontworkcorr...

Thanks,

Akash

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
New Here ,
Apr 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tengo el mismo problema. Soy suscriptor de Adode Creative Club y tengo actualizada la última versión 21.1.2 y trabajo con Windows 10

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
gedurdos LATEST
New Here ,
Aug 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

hola, tengo el mismo problema, no me permite guardar los archivos, Tengo windows 10 y el Ps en la última versión, acabo de actualizarlo 21.2.1

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...