Highlighted

EJECUTAR PHOTOSHOP DESDE SSD EXTERNO EN MAC

New Here ,
Aug 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Tengo Photoshop de Creative Cloud en el mac y como el photoshop me anda muy lento voy a clonar el HDD a un SSD externo, mi pregunta es que tengo que hacer para poder ejecutar photoshop desde el SSD?

Views

181

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

EJECUTAR PHOTOSHOP DESDE SSD EXTERNO EN MAC

New Here ,
Aug 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Tengo Photoshop de Creative Cloud en el mac y como el photoshop me anda muy lento voy a clonar el HDD a un SSD externo, mi pregunta es que tengo que hacer para poder ejecutar photoshop desde el SSD?

Views

182

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Aug 14, 2018 0
Adobe Community Professional ,
Aug 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Probably not.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 14, 2018 0
New Here ,
Aug 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Muchas gracias, tal vez, desde la configuración de Creative Cloud pueda cambiar la ubicación de Photoshop

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 14, 2018 0
Adobe Employee ,
Aug 14, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Yes, you can change the drive configuration from the Creative Cloud desktop app. Also, please refer the following link to optimize Photoshop performance: Optimize performance Photoshop CC

Regards,

Mohit

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 14, 2018 0
New Here ,
Aug 15, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Thanks!!!!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 15, 2018 0
aide77 LATEST
New Here ,
Aug 15, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hola, intenté cambiar la ubicación predeterminada para poder instalar photoshop en un SSD externo, pero me arroja el error "No se puede instalar en este disco". Hay alguna forma de hacerlo?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 15, 2020 0