Filmmenu

New Here ,
Jan 25, 2022 Jan 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Ich kann im Premiere Elements leider kein Filmmenu (bei früheren Versionen unter "Werkzeugen"), auch keine Menumarken, mehr finden ?! Wie erstellt man denn nun ein Film- bzw. Disc-Menu ?

Und weiters habe ich gesehen, dass man auch nicht mehr auf eine Disc exportieren kann !? Wie kann ich mein fertiges Projekt dann auf eine BluRay brennen ?

Früher war das alles einfach und unkompliziert ....

Vielen lieben Dank für Eure Unterstützung !

LG, Michalea

TOPICS
Export

Views

69

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,

Copy link to clipboard

Copied

Are you using a Mac or a Windows computer?

The Mac version of Premiere Elements does not include disc authoring or menu options.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,

Copy link to clipboard

Copied

Thank you for your support !

I use a Mac !

Why doesn't the Mac version include it ? Now I can no longer create a movie menu ? 

In the earlier versions this was possible !

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines

Copy link to clipboard

Copied

Dont blame Adobe, blame Apple.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Jan 26, 2022 Jan 26, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Ich beschuldige niemanden ! 

Ich verstehe halt nicht, warum man so eine wichtige Funktion löscht (so ist das Programm, das ich jahrelang verwendet habe, plötzlich unbrauchbar) und hätte nur gerne ein paar Tips gehabt, wie ich dieses Problem anders lösen könnte.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Jan 26, 2022 Jan 26, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

The only solution is to install older version (if OS will allow this).

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines