Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Première elements 2020

Nuevo aquí ,
Apr 03, 2025 Apr 03, 2025

Bonjour,

Je souhaiterais ré-installer Adode Première Element 2020 sur une autre partition de mon PC. Actuellement, le logiciel est installé sur la partitition C qui est saturée;  lJe ne peux plus d'ailleurs l'utiliser ! Il faut donc que je libère de l'espace sur celle-ci en l'installant sur la partition D. Premiere Elements 2025 ne m'intèresse pas pour le moment, c'est pourquoi je recherche un lien pour télécharger la version 2020.

Merci d'avance pour votre retour.

Philippe

TEMAS
Error o problema , Congelación o sin respuesta , Rendimiento , Interfaz de usuario o espacios de trabajo
418
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
LEYENDA ,

Adobe no longer makes downloads of older programs available. Premiere Elements 2020 is officially version 18.0, which is no longer supported by Adobe.

Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Community Expert ,

If you registered it, you can go to your account for a download link:

https://account.adobe.com/products

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,

Bonjour alain929, 

Je voulais juste savoir si vous aviez pu finalement trouver une solution avec le support d'adobe?

Je suis confronté au même problème que vous avec une version d'Adobe Premiere Elements 2020 que je souhaiterais re-installer sur une autre partition de mon PC ? mais Adobe ne propose qu'un lien de telechargement pour la version 2025, ce qui ne m'interesse pas du tout 😞

Merci d'avance pour votre retour 

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,

Thanks for posting your question, Philippe. Is Photoshop and Premiere Elements 12 registered under your account? Please see https://adobe.ly/4l6BdIi for information on how to to download the installation files for registered Adobe software. ^JW

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,

>Premiere Elements 2020

The message title says version 12 so which is it?

PS - you need to start your own message with your own title, not ask a new question in a different message

For serial number programs you may download only if you bought direct from Adobe
-Log in to your Adobe account and click this link https://account.adobe.com/products
--IF a download is available there will be a Download button under the program name
---as always, write the serial number in a text file AND copy that text file and the
---download file(s) to an external drive (or two) to be sure you always have what you need
---since Adobe DOES sometimes remove very old downloads from their file server

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
MÁS RECIENTES
Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,

Messages merged... please do not ask the same thing in two places

Traducir
Informe
community guidelines