Copy link to clipboard
Copied
Hallo, ik werk al lang met premiere elements, ik besloot de laatste versie 2025 aan te kopen en te installeren, dat lukt en het werkt prettig, alhoewel het er allemaal wat andere uit ziet dan vorige versies.
waar ik me wel vragen over stel is het versie nummer, is voor zover ik kan zien 25.0 echter in help>updates staat dat er een update beschikbaar is, als ik op OK enter gebeurt er ....niets, kan het zijn dat de 2025 versie nog te recent is of zit er in dit geval een bug in de update bewerking?
Copy link to clipboard
Copied
Sounds to me like a bug. Try starting a "chat" with Adobe's techs. Type "Agent" into the dialog box.
Copy link to clipboard
Copied
Ik heb met één van het ge-chat, het was in het engels wat me niet zo goed af gaat omdat ik in het dutch spreek, maar goed, hij liet me weten dat er géén update voor premiere elements 2025 is voorlopig, het gaatook niet om een popup die zich spontaan opent op mijn scherm, maar wanneer ik bovenaan in de balk op help enter en naar updates ga staat daar dat er een update is, alleen start deze niet als ik op OK enter. dus er is vermpoedelijk sprake van een bug (dat hij niet wilde gezegt hebben) en als er toch een update zou komen zal dat scher er vermoedelijk iets anders uit zien, hij stuurde me een download link maar die heb ik niet uitgepakte en geinstalleerd omdat ik premiere elements 2025 reeds op mijn desktop heb staan en gebruik.
Copy link to clipboard
Copied
Consider uninstalling what you have and reinstalling with the fresh link that was sent to you. It may be the same version but a newer "build".
Copy link to clipboard
Copied
Hoi Catmen.
Hoe is ie?
De popup die verschijnt na het selecteren van de Update is een bug.
Gewoon negeren.
Updates zullen in de toekomst als build worden aangeboden. Dan krijg je zo iets als 25.0.0 versie zie ik je nog.
Ik zou Elements opnieuw downloaden en installeren.
Dan weet je zeker dat je de laatste versie hebt.
Heb je 'm in het Nederlands geinstalleerd?
In deze nieuwe versie zit hier en daar wel wat bugs.
Van mij mag er snel een update komen.
Copy link to clipboard
Copied
Dag Ann, blij je nog eens te horen, hopelijk gaat het goed met je? ik weet niet of ik me goed uit drukte maar ik krijg echt géén pop up scherm hoor, als ik in de nieuwe versie (maar dat was bij de vorige ook zo) bovenaan op help enter en onderaan op "updates" dan opend zich een scherm waar ik lees "er is een nieuwe update" er staat ook "wat u krijgt" maar als je daar op entert zie je niet wat je krijgt, als je dan op OK entert gebeurt er niets, ik begin dan ook te denken dat er inderdaad, zoals de adobe chat medewerker zei, nog geen updates zijn, als die er wel zouden zijn zou in dat scherm dat zich opend in help>updates een uitleg zijn over de voorhande zijnde update, ik vermoed dus dat ik voorbarig ben geweest en me heb laten misleiden door de tekst "er is een nieuwe update" en te denken dat er inderdaad één is, misschien kan je dit een bug noemen maar ik laat het verder maar zo, gewoonlijk na het uitbrengen van een nieuwe versie volgt algauw een update, we zien dan wel wat er in dat update scherm verschijnt. De nieuwe versie werkt echt wel goed en heeft wat meer en andere mogelijkheden.
Copy link to clipboard
Copied
even ter info, ik heb deze premiere versie in het nederlands geinstalleerd een opening tussen twee shots die je wil dichtmaken heet nu "rimpel verwijderen" :-))
Copy link to clipboard
Copied
Zoals ik al eerder zei: gewoon negeren.