Copy link to clipboard
Copied
Hei, minulla on i7 prosessori, uusi tehokas kone. Leikkaan premiere 2021 versiolla. On niin onnettoman hidasta työskentely, sillä timeline ei näytä leikattuja kuvia. Ääni kuuluu, mutta kuva ei kulje, seisoo yhdessä ja pomppaa tai ei pomppaa ollenkaan, siis jumittaa. Todella ärsyttävää. Mikä ihme tähän auttaa? Tämä on ihan jatkuva vaiva. Pitäisi hinkata kohtaa sata kertaa, ennen kuin kuva ja ääni kulkisi samaan aikaan. Tämä siis editoidessa, kun haluaisi nähdä editoitua kohtaa.
Copy link to clipboard
Copied
Kääntäjä kääntää suomenkielen näköjään miten sattuu. En editoi mitään ensi-iltaa, vain editoin.
Hei, minulla on i7 prosessori, uusi tehokas kone. Leikkaan premiere 2021 versiolla. On niin onnettoman hidasta työskentely, sillä timeline ei näytä leikattuja kuvia. Ääni kuuluu, mutta kuva ei kulje, seisoo yhdessä ja pomppaa tai ei pomppaa ollenka
Hei, minulla on i7 prosessori, uusi tehokas kone. Leikkaan premiere 2021 versiolla. On niin onnettoman hidasta työskentely, sillä timeline ei näytä leikattuja kuvia. Ääni kuuluu, mutta kuva ei kulje, seisoo yhdessä ja pomppaa tai ei pomppaa ollenkaan, siis jumittaa. Todella ärsyttävää. Mikä ihme tähän auttaa? Tämä on ihan jatkuva vaiva. Pitäisi hinkata kohtaa sata kertaa, ennen kuin kuva ja ääni kulkisi samaan aikaan. Tämä siis editoidessa, kun haluaisi nähdä editoitua kohtaa.
By @sirkkuk69214568
an, siis jumittaa. Todella ärsyttävää. Mikä ihme tähän auttaa? Tämä on ihan jatkuva vaiva. Pitäisi hinkata kohtaa sata kertaa, ennen kuin kuva ja ääni kulkisi samaan aikaan. Tämä siis editoidessa, kun haluaisi nähdä editoitua kohtaa.
By @sirkkuk69214568
ensi-iltaa, vain leikkaan.
Copy link to clipboard
Copied
I'm relying on the Microsoft translator to understand your question. Premiere Elements runs well on most computers with common camera footage.
What are the settings in Preferences > Audio Hardware?
What is the source of your footage and what are the specifications of that footage?
What are the project settings and how did you set them?
Does your computer have a GPU?