Skip to main content
December 3, 2025

Je ne parviens pas à utiliser firefly

• December 3, 2025
  • 4 replies
  • 272 views

Bonjour, 

J'ai un abonnement Creative Cloud Pro et je dispose de crédits disponibles, mais impossible d'utiliser Firefly depuis desktop. 

J'ai testé sur différents navigateurs, mais le problème reste le même : 

Une fois que j'arrive sur l'outil, j'ai une pop up qui m'avertit que chaque génération d'effet sonore coûte 10 crédits et de vérifier sur mon compte si je souhaite m'asurer que j'en ai.

Or j'en ai 4000 à dispo... 

Donc j'essaie de cliquer sur le CTA "Get Started" et rien ne se passe, je ne peux pas commencer à utiliser l'outil. 

Quelle est la solution ? 

Par avance merci pour votre aide, 

Cordialement, 

Cindy 

4 replies

cindy_SaAuthor
December 3, 2025

Solution trouvée : 

c'était bien un problème technique. 

Le bouton de la pop up ne fonctionnait pas. Si vous avez le même cas, faites simplement "échapp" ça fonctionne. 

Participating Frequently
December 3, 2025

It seems like your Creative Cloud Pro subscription and credits are active, but Firefly still won’t launch on desktop. The popup about credit usage keeps appearing and theGet Started button doesn’t react, even after trying multiple browsers. So the issue isn’t your account  it’s likely a technical problem on the platform’s side.

On the gaming side, Subway Surfers mod apk is different because it doesn’t require any subscription to enjoy the core experience. Everything in the regular game unlocks through normal progress, events, and gameplay, so users don’t need any paid membership just to play or access features.

Participating Frequently
December 3, 2025

oh

Inspiring
December 3, 2025

Hi @cindy_Sa

I am sorry about the issue. Could you check using a different machine? Please also share the type of account you have; some teams' accounts do not have access. Please share a screen recording of the workflow and the error you are getting so we can investigate this further. 

Thanks.

^Sam