Skip to main content
Participant
August 28, 2026

La aplicación no es lo que esperaba. Al momento de crear una imagen, no puedo pedir que modifique cosas. Entonces es pura etiqueta, imágenes de la app. Y escasas herramientas y escasa simplicidad para crear.

• August 28, 2026
  • 1 reply
  • 20 views

Le pedí a la IA que haga una imagen y me terminó haciendo otra, después le pedí que modifique el pelo del dibujo, y me dijo que no podía hacer. Las herramientas tampoco funcionan como corresponde. Se puso un círculo que no sé para qué carajos era. Y no me gusta. Parece una perdida de tiempo. 

La cuestión es que me recomendaron la aplicación, diciendo que hacía lo que uno pedía, y comprobé que no es así. 

Tendré que informar que es ineficiente. 

1 reply

N8.
    Community Expert
    August 29, 2026

Hey ​@Clever_doere039 

Help us. Help you.

We want to assist you and help resolve the challenges you are encountering. When things are not working as expected it is frustrating.
    Could you provide more information to proceed. Without the requested information it is difficult to assist you resolve the issue.

Steps to take
    Could you create a full screen video of your workflow showing us what is happening? This would help considerably.

• Workflow Context:
      • Which Firefly function were you using? (e.g., Text to Image, Generative Fill, Text to Video, etc.)
      • Which model was selected? (e.g., Firefly Image 3, Image 4 Ultra, Imagen 3).
      • The full prompt you were using.
      • Copies of any reference images, keyframes, or original images used.

Cheers

Nate