Skip to main content
Inspiring
November 17, 2020

P: No red preview when changing brush size

• November 17, 2020
  • 319 replies
  • 17150 views

I've just downloaded the new photoshop update (22.01) and I noticed there is no classic red area when you change Brush size and feathering (when using keyboard shortcut OPTION+CONTROL). 

it is quite frustrating

This topic has been closed for replies.

319 replies

andrewwilkin
Participating Frequently
April 22, 2021

Hi Jacob,
I'm on windows 10, PS 22.3.1 and the 'red dot' is working for me!

Cheers

Andrew

jacoblaerdal
Participating Frequently
April 22, 2021

Uuu on windows Photoshop version 22.3.1 here we go again 😉 ->

No red preview when changing brush size

Inspiring
April 16, 2021

If you are using Chrome or Edge you have a translate function built into the browser that will translate a page instantly.

In the meantime, it's is possible some of the people writing here are not native English speakers or writers.

MrXile
Participating Frequently
April 16, 2021

Can you guys please speak English. 

Inspiring
April 16, 2021

J'ai suivi cette question depuis qu'elle a été largement rapportée il y a quelques mois. Il est venu et est parti pour certaines personnes sur les ordinateurs Windows et Mac depuis lors. Plus récemment, je n'ai vu que votre plainte et quelques autres qui, je suppose, utilisent la version française de Ps. Il est possible que ce soit un problème dans la version française. J'utilise la version anglaise. C'est peu probable, mais des problèmes spécifiques à la langue se posent de temps en temps.

Je suis sûr que le problème sera à nouveau résolu pour ceux qui ont le problème.

Inspiring
April 16, 2021

Ils seront réinitialisés. Consultez cet article en anglais. Il peut être traduit en français à l'aide de la capacité de votre navigateur is necessary.

https://fstoppers.com/originals/4-photoshop-back-ups-all-serious-photographers-need-do-498178

J'espère que cela t'aides...

Inspiring
April 16, 2021

En démarrant PS avec Shift+CTRL+ALT, pour ''réinitialiser les préférences'', vais je perdre toutes mes préférences y compris mon interface de travail ou bien seront elles uniquement mises à jour...

Merci braves gens..

Peter Milk

ouiouiphoto
Known Participant
April 16, 2021

Moi je n'ai pas le problème mais un membre de ma communauté m'a signalé aussi le problème. 

.Sheepdog trying to help Lightroom and Photoshop beginners
Inspiring
April 16, 2021

C'est ''rassurant'' de ne pas être seul....

On va bien finir par trouver une solution...

Inspiring
April 16, 2021

*PeterMilk J'ai exactement le même problème.