Skip to main content
Participant
September 4, 2022
Question

Contrate por los 7 días gratis y me cobraron

• September 4, 2022
  • 2 replies
  • 724 views
  • Hola, acabo de contratar la subscripcion donde te dan los 7 días gratis y en automático se hizo el cobro de mi tarjeta sin respetar los 7 días gratis, quiero el rembolso de mi dinero y que respeten sus propias promociones
This topic has been closed for replies.

2 replies

Participant
July 10, 2024

Buen día

En mayo solicité los siete días de prueba en Adobe, hice la cancelación y me compartieron correo de confirmación de esa cancelación.

Un mes después recibí el cobro de una mensualidad ya que mi tarjeta estaba domiciliada. No me permiten cancelar por una anualidad que yo no solicite.

Intente revisar desde la página, el asistente virtual no me ha dado solución. En el teléfono 018002531290 disponible para México no me contestan. Solicité que se comunicaran, me llamaron y colgaron 2 veces. Llevo 2 semanas intentando con eso. 

Requiero reembolso de mi dinero y cancelación inmediata por favor.  

Inspiring
July 22, 2024

Hi @Karina38447779bpdd

I hope you're doing well, and thank you for reaching out.

I have checked the Adobe account linked with the Adobe ID you are using on this community and found that there is an inactive plan for Adobe Stock and an active plan for the Photography plan.

Your query is best handled by our billing team. You can reach out to them using this link and clicking on the "Contact Us" button in the lower right corner to start the process.

~Amal

Participating Frequently
September 5, 2022

Hello @Lizzz2594702981yn 

I hope you're doing great, and sorry for the issue you've experienced.

For cancellation and refund, you need to connect with the particular store you purchased the application from; as Adobe does not issue refunds for purchases made directly through app stores.

For cancellation, please refer to:

For Android - https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobat/android/en/managingsubscriptions.html#cancel-a-subscriptio...

For iOS - https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobat/ios/en/managingsubscriptions.html#cancel

I hope it helps.

Regards,

Krutikka