Skip to main content
Participant
Oct 4, 2022 1:21 AM UTC
Answered

Reembolso

Trataba de probar por unos día la apps y decidi pagar lo de una semana, y cuando me llega la factura, me dicen que me cobraron el año primium, eso es un robo.

This topic is closed to new replies. Start a new post to keep the conversation going.
Souvik Sadhu
Souvik SadhuCorrect answer
Legend
Oct 4, 2022 9:57 PM UTC

Hello @Enrique David26417565yfgv,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

You were charged for an entire year because we do not offer subscriptions weekly. It is either a monthly subscription or a yearly subscription. 

If you have utilized the free trial for the application, you might have opted in for a yearly subscription, as the trial is limited to only the annual subscription model.

 

Also, since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest you contact your store from where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help.

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content you bought from Apple - Apple Support.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

11 replies

Aug 3, 2023 8:59 PM UTC

A mi me paso lo mismo son muy ladrones 

Translate
Participant
Oct 4, 2022 10:24 PM UTC

Que mal que roben a las personas 

Translate
Souvik Sadhu
Legend
Oct 4, 2022 11:21 PM UTC

Hi @Enrique David26417565yfgv,

 

I am sorry for your experience and understand how frustrating this might be. 

 

Since the stores manage the transactions, we have no say in their policies and operations.

 

-Souvik.

Translate
Participant
Oct 4, 2022 11:36 PM UTC

La verdad esto es una estafa por aparte de ustedes, ya que hacen el cobro anticipado del año sin consentimiento, o aviso previo, 

Yo solo queria probar la apps y me cobraron un año entero, 

Son ladrones 

Translate
Souvik Sadhu
Souvik SadhuCorrect answer
Legend
Oct 4, 2022 9:57 PM UTC

Hello @Enrique David26417565yfgv,

 

I hope you are doing well. I am sorry for your experience with Acrobat Reader Mobile.

 

You were charged for an entire year because we do not offer subscriptions weekly. It is either a monthly subscription or a yearly subscription. 

If you have utilized the free trial for the application, you might have opted in for a yearly subscription, as the trial is limited to only the annual subscription model.

 

Also, since Acrobat Premium is a mobile-based subscription, I suggest you contact your store from where you purchased the subscription.

 

You may refer to the below links for more.

 

For Android

Our help article to learn more:  Subscription Services — Acrobat for Android Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund on Google Play - Google Play Help.

 

For iOS 

Our help article to learn more: Manage subscriptions — Acrobat for iOS Help (adobe.com)

Initiate refund from the store: Request a refund for apps or content you bought from Apple - Apple Support.

 

Let me know if this helps.

 

Thanks,

Souvik.

Translate
Participant
Oct 4, 2022 10:15 PM UTC

Probé pedir un reembolso en Google play

Y me dice que no se puede aprobar el reembolso, por qué no cumple con la política de ellos,

esto es un robo.

 

Translate
Participant
Nov 15, 2023 8:25 PM UTC

Es lo mismo que me pasó AMI en Google Play dicen que no reembolsan por la política de ellos , Y ni te notifican cuando se van a terminar los días de prueba gratuitos ,deberían de checar eso por qué hacen que cataloguen mal a la App de Acrobat 

Translate