Skip to main content
Dec 10, 2025 11:32 AM UTC
Question

Refund

It charged me for a whole year when I clicked monthly I need a refund

3 replies

Amal.
Legend
Dec 10, 2025 4:19 PM UTC

Hi there 

 

Hope you are doing well and sorry for the trouble. 

 

I have checked your Adobe account linked with the Adobe ID you are using on this community and unable to track any active/paid plan. If you have purchased the Acrobat Mobile subscription, please go through the help article https://adobe.ly/3YmqkrC to know more about the cancellation/Refund process and policy.

 

~Amal

Translate
Dec 10, 2025 7:49 PM UTC

I tried I canceled my subscription this morning but I have not yet received a refund 

Translate
Amal.
Legend
Dec 10, 2025 8:33 PM UTC

Hi there 

 

We are sorry for the trouble.  Please go through the help article shared in the previous response to share your details with our billing team so that they can help you with your request.

~Amal

Translate